SIMPLE.iMED - oprogramowanie dla szpitali
SIMPLE.iMED - JEDEN SPÓJNY SYSTEM
W części medycznej odpowiada za sprawny przepływ wszystkich informacji medycznych, związanych z przebiegiem leczenia każdego pacjenta od momentu pojawienia się go w szpitalu aż do zakończenia leczenia i rozliczenia wykonanych świadczeń z NFZ. System jest interaktywną bazą danych z dostępem on-line, pozwalającą na prowadzenie rejestracji pacjenta, przyjęć, historii choroby, wypisów, zleceń. Taki przepływ informacji pozwala nie tylko sprawnie gromadzić dane medyczne ale również umożliwia ich prezentację w formie wydruków udostępnianych w systemie lub raportów zdefiniowanych przez użytkownika.
W części administracyjnej wspiera obsługę jednostki medycznej z uwzględnieniem m.in.: obsługi procesów finansowych, kontroli kosztów, budżetów i czasu pracy pracowników. Posiada także możliwość definiowania planu rzeczowo-finansowego oraz wspomaga zarządzanie zakupami z definiowaniem specyfikacji przetargowej. System posiada rozbudowane raportowanie i pozwala na natychmiastowe dostarczenie informacji do uprawnionych użytkowników.
Uzupełnieniem platformy SIMPLE.iMED jest SIMPLE.BI, który stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby managerów szpitali. System udostępnia dynamiczne raporty i wielowariantowe analizy, zbudowane w oparciu o dane pochodzące z części „białej”, części „szarej” i innych obszarów działalności jednostki. Zapewnia możliwość zastosowania w jednostce medycznej metodyki Zrównoważonej Karty Wyników (BSC – Balanced Scorecard).
Otwarta budowa platformy umożliwia, jej swobodną integrację z takimi systemami jak: Unite Dose, Laboratorium oraz Elektroniczny Obieg Dokumentów.
system wspiera obsługę jednostki medycznej w następujących obszarach:
- ERP
FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ
JEDNOLITY PLIK KONTROLNY
ROZLICZENIA MIĘDZYOKRESOWE
BUDŻETOWANIE
INFO
WINDYKACJA
MAJĄTEK TRWAŁY
INWENTARYZACJA MAJĄTKU
ZARZĄDZANIE MAJĄTKIEM I APARATURĄ MEDYCZNĄ
OBRÓT TOWAROWY
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
OBIEG DOKUMENTÓW
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
UMOWY CYWILNOPRAWNE
ePIT
RCP - Rejestracja Czasu Pracy
HRM/HCM
- APLIKACJE MOBILNE:
- HIS
PRZYCHODNIA
ROZLICZENIE Z NFZ
REHABILITACJA
eREJESTRACJA
APTEKA
ODDZIAŁ SZPITALNY
IZBA PRZYJĘĆ
PRACOWNIA DIAGNOSTYCZNA
BLOK OPERACYJNY
ZLECENIA
RIS/PACS
KALKULACJA KOSZTÓW LECZENIA
- BI
SPEŁNIJ WYMOGI ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala na tworzenie i obieg wszystkich dokumentów związanych z pobytem pacjenta w wersji elektronicznej. Wprowadzanie danych jest oparte na elektronicznych formularzach dostosowanych do specyfiki każdego miejsca, w którym generowane są informacje.
System został zoptymalizowany w taki sposób, aby dane, które są już zapisane, mogły być wykorzystane do dalszej pracy bez konieczności ponownego wprowadzania. W celu ułatwienia pracy użytkownikom wszystkie formularze elektroniczne nawiązują do dokumentacji papierowej.
Założeniem podstawowym jest udostępnienie użytkownikowi nowoczesnych narzędzi, które zastąpią dokumentację papierową, zachowując jednocześnie łatwość wprowadzania danych i intuicyjną obsługę. Efektem pracy jest rekord pacjenta, w którym wszystkie dane są dostępne w wersji elektronicznej.
- elektroniczna wersja formularzy wizyt, opisów badania, zleceń medycznych, historii choroby,
- autoryzacja wpisów unikalnym identyfikatorem osoby wprowadzającej dane,
- identyfikacja czasu i miejsca wprowadzania danych do systemu,
- możliwość dołączania do rekordu pacjenta zewnętrznych danych np. skany skierowań, cyfrowe wyniki badań,
- ograniczenie dostępu do danych wyłącznie osobom posiadającym uprawnienia pozwalające na dostęp do informacji medycznej.