SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

mSIMPLE.DMS

premiera - pierwszej z całej serii nowych mobilnych aplikacji marki SIMPLE

mSIMPLE.DMSto pierwsza z całej serii nowych mobilnych aplikacji współpracujących z SIMPLE.ERP, służąca skutecznemu i efektywnemu zarządzaniu dokumentami w Twojej organizacji.

Aplikacja ta dostępna jest na urządzenia mobilne (smartfony i tablety) obsługujące platformy Android, iOS, Windows 10 Mobile oraz komputery z systemem Windows 10 (Universal Windows Platform). 

mSIMPLE.DMS rozszerza znacząco możliwości wykorzystania obiegu dokumentów systemu SIMPLE.ERP, pozwala na mobilną obsługę dokumentów finansowych, kontrolingowych, przychodzących, faktur sprzedaży oraz zakupu, ofert dla odbiorców, umów z dostawcami, zamówień do dostawców i od odbiorców, zapotrzebowań na dostawy wraz z pozycjami, zapytań ofertowych czy reklamacji.

mSIMPLE.DMS można również wykorzystywać do obsługi komunikatora SIMPLE.ERP, odbierać, przekazywać i tworzyć nowe wiadomości z urządzenia mobilnego. 

CZY SPOTYKAJĄ CIĘ TAKIE SYTUACJE?

Czy nie możesz doczekać się akceptacji Twoich zleceń lub zamówień?

W firmie giną oryginały dokumentów?

Czy Twoje projekty są niewłaściwie obciążane kosztowo?

Lubisz mieć wszystko pod kontrolą, a informacje spływają zbyt wolno?

Jesteś często poza firmą, a telefon masz zawsze pod ręką?

Całkiem nowe możliwości

Mobilna obsługa dokumentów w obiegu ERP

  • dostęp do wszystkich niezbędnych informacji identyfikujących dokument,
  • obsługę dokumentów zapotrzebowań i zakupów (także z pozycjami),
  • wyświetlanie  załączników do dokumentów,
  • rozpisywanie kosztów do dekretacji zakupów i zapotrzebowań nagłówkowo lub w pozycjach,
  • możliwość podziału kwot pozycji zakupów na różne nośniki (np. komórka, zlecenie, pracownik, projekt, budżet, etap, zasób),
  • zmianę stanu w obiegu (także z możliwością cofania),
  • przekazywanie dokumentów do innych użytkowników,
  • dodawanie opisów przy zmianie stanu,
  • wgląd do historii obiegu dokumentu,
  • dostęp do informacji o czasie przebywania w obecnym stanie i ewentualnym przekroczeniu dopuszczalnego czasu,
  • rozbudowane filtrowanie dokumentów.
 

Mobilna obsługa komunikatora ERP 

  • odbieranie wiadomości z komunikatora ERP,
  • oznaczanie wiadomości jako przeczytane/nieprzeczytane,
  • odpowiadanie na wiadomości,
  • przekazywanie wiadomości (w tym wiadomości z załączonym dokumentem w obiegu ERP),
  • wysyłanie nowych wiadomości o różnych statusach.



Analizy obiegu

  • statystyki dokumentów (typy/ilości, terminowe/opóźnione),
  • statystyki użytkowników (użytkownicy/ilości, obsłużone w terminie/opóźnione),
  • statystyki wartości faktur zakupu (miesiące/wartości netto i VAT).


 

PRZYŚPIESZ SWOJĄ FIRMĘ Z mSIMPLE.DMS!

  • obsługa obiegu dokumentów SIMPLE.ERP w dowolnym miejscu 24/h,
  • szybsze podejmowanie decyzji biznesowych dzięki skróceniu czasu obsługi dokumentów,
  • obniżenie kosztów operacyjnych przez lokalizowanie przekroczeń i wyeliminowanie zbędnych wydruków dokumentów, a także analizę statystyk obiegu,
  • aktywizacja pracowników terenowych,
  • możliwość komunikacji on-line z pracownikami bez użycia komputerów,
  • szybsze określanie szczegółów przydziału kosztów,
  • usprawnienie procesu akceptacji dokumentów zleceń, zamówień, zakupu,
  • zwiększenie kontroli nad kosztami prowadzonych projektów,
  • wyeliminowanie problemu zagubionych dokumentów.

APLIKACJA JUŻ DO POBRANIA NA WSZYSTKIE PLATFORMY: