SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

Raporty

08-08-2005 -

NR: 25/2005 - dotyczy: nowych Członków Rady Nadzorczej - sprostowanie

RAPORT BIEŻĄCY NR: 25/2005 z dnia: 08.08.2005

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt. 26 RO – powołanie osoby zarządzajaącej lub nadzorującej emitenta


Wybór nowej Rady Nadzorczej

Zarząd SIMPLE S.A. przekazuje sprostowanie do przedstawionego w raporcie nr 24/2005, życiorysu pana Wojciecha Popowskiego – nowego członka Rady Nadzorczej Spółki SIMPLE S.A.

Wojciech Popowski
Lat 49

Wykształcenie: wyższe, magister inżynier, ukończył studia na Wydziale Mechanicznym Technologicznym Politechniki Warszawskiej w Instytucie Organizacji i Zarządzania. Współzałożyciel i Akcjonariusz Spółki SIMPLE S.A.W latach 1988-1990 członek Zarządu SIMPLE S.A., odpowiedzialny za sprawy handlu i marketingu. Od 02.01.1990 do 24.06.2003 r. Prezes Zarządu. Od 25.06.2003 do 31.01.2005 Wiceprezes Zarządu. Od 1996 do dnia dzisiejszego członek Zarządu Stowarzyszenia Polski Rynek Oprogramowania (PRO) w latach 1998 – 2000 był Prezesem Stowarzyszenia PRO. Obecnie Prezes spółki informatycznej SOFTEAM Sp. z o.o.

Paweł Żak
Lat 33

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Studiów Podyplomowych z zakresu zarządzania wartością firmy organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Zdał egzamin dla kandydatów na Członków Rad Nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Od 1997 roku zatrudniony w PZU Życie SA. W latach 1997-2002 –pracował jako analityk w Wydziale Analiz i Prognoz Biura Inwestycji Finansowych. Od lipca 2002 roku był Naczelnikiem Wydziału Nadzoru Właścicielskiego Biura Inwestycji Finansowych. Od maja 2004 roku pełni funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru Właścicielskiego Biura Zarządu PZU Życie SA. Odpowiedzialny w PZU Życie SA za nadzór nad portfelem spółek niepublicznych pełni funkcje Członka Rad Nadzorczych oraz Likwidatora. Posiada bogatą wiedzę teoretyczną i doświadczenie związane ze sprawowaniem nadzoru właścicielskiego, prawem spółek handlowych oraz wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi w analizie finansowej i zarządzaniu finansami przedsiębiorstw.

Sławomir Zaborowski
Lat 44

Wykształcenie: wyższe, magister ekonomii, ukończył studia na Wydziale Finansów i Statystyki SGPiS obecnie Szkoła Główna Handlowa. W latach 1986 – 1988 pracował w Centralnym Okręgu Energetycznym w dziale zarządzania i informatyki, w latach 1988-1990 prowadziła własną działalność gospodarczą w dziedzinie akcesoriów komputerowych, w latach 1990 – 1991 pracował jako dyrektor ekonomiczno -finansowy w polsko amerykańskim j.v. Centrum Badań Zaawansowanych „Plasmer: sp. z o.o. będąc jednocześnie członkiem polska amerykańskiej grupy konsultingowej The Inter Sea Group pracującej na rzecz amerykańskich firm z sektora energetycznego poszukujących możliwości energetycznych w Polsce. Od roku 1992 do dziś jest Prezesem Zarządu i założycielem firmy konsultingowej International Trade & Consulting sp. z o.o., która w 2001 roku zmienia nazwę na Zaborowski I.T.C sp. z o.o. Firma świadczy usługi doradztwa ekonomiczno finansowego oraz outsourcing w dziedzinie usług księgowych dla klientów korporacyjnych. W latach 1993 - 1997 prowadzi wykłady z analizy finansowej w ramach Zrzeszenia Prawników Polskich dla kandydatów na Syndyków oraz dla Sędziów Wydziałów Gospodarczo Upadłościowych. W latach 1993 – 1996 jest nadzorcą nad postępowaniem układowym Marcpol S.A. Od roku 1994 do 2002 jako biegły sądowy przygotowuje wiele opinii (między innymi Hortex Holding .S.A., Netia Holding S.A.) dt. sytuacji finansowej w aspekcie postępowania układowego i upadłościowego. W latach 1997 – 1998 pełnił funkcję członka zarządu Mody Polskiej sp. z o.o. firma zależna od Kredyt Bank S.A. W latach 1999 – 2000 Likwidator zakładów Mięsnych Przylep. S.A.. W latach 2001 do 2004 członek Rad Nadzorczych Progress Construction i Wegold Polska. W latach 2002 – 2003 pełnił funkcję Syndyka masy upadłości Centrum Leasingu i Finansów S.A. Od 2004 do maja 2005 Prezes Zarządu Advantec Software ITC sp. z o.o. Reprezentuje Firmę Zaborowski – ITC w Polsko Niemieckiej Izbie Przemysłowo Handlowej.

Elżbieta Zybert

Prezes Zarządu CRON od roku 2000, Dyrektor Handlowy CRON od 1997 , w branży IT od ponad 10 lat.

powrót