SIMPLE.EDU - oprogramowanie dla uczelni wyższych
Największa Uczelnia regionu Warmińsko - Mazurskiego wybrała SIMPLE
Miło nam poinformować, iż kolejna Uczelnia wybrała firmę SIMPLE S.A. do realizacji projektu wzmocnienia swojego potencjału. 28 lutego 2014 roku Władze Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie podpisały umowę, której przedmiotem jest budowa zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania uczelnią w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie potencjału adaptacyjnego UWM w Olsztynie”.
Wdrożenie platformy SIMPLE.EDU zostanie przeprowadzone w obszarach:
- Finanse i Księgowość
- Majątek Trwały
- Zarządzanie Personelem
- Obrót Towarowy
- Zamówienia Publiczne
- Budżetowanie i Kontroling z portalem dysponentów budżetu
Rozwiązanie SIMPLE.EDU, które zastąpi dotychczas eksploatowany rozproszony system, usprawni realizację procesów administracyjnych, poczynając od obsługi kadrowo-płacowej 3500 pracowników zatrudnionych w UWM, poprzez ewidencjonowanie majątku uczelni i wyliczanie amortyzacji, po obszar Business Intelligence, który zapewni UWM dostęp do raportów i analiz biznesowych, ukazujących rentowność poszczególnych obszarów jednostki.
Spółka SIMPLE wykona analizę potrzeb Uniwersytetu, na podstawie której zostaną zrealizowane prace wdrożeniowe oraz integracyjne. Ogromna ilość danych, przechowywanych w dotychczas wykorzystywanym systemie, zostanie w ramach migracji, automatycznie zaimplementowana w SIMPLE.EDU. Wraz z zakończonymi pracami wdrożeniowymi, użytkownicy zostaną objęci cyklami szkoleń, zapewniającymi sprawne rozpoczęcie pracy w nowym systemie.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski to intensywnie rozwijająca się jednostka. Skutecznie wykorzystuje środki z funduszy unijnych, co przekłada się na zwiększoną bazę dydaktyczną i naukową oraz nowoczesne wyposażenie laboratoriów i pracowni. Uczelnia systematycznie oddaje do dyspozycji studentów nowe wydziały i kierunki kształcenia.
Obecnie UWM składa się z 17 wydziałów i 61 kierunków, z których korzysta ponad 27,5 tysiąca studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.