SIMPLE.GOV - oprogramowanie dla administracji publicznej
SIMPLE jest PekaoREADY
PekaoREADY to program integracji systemów skierowany do producentów oprogramowania typu ERP/FK/HR. Bank Pekao SA stworzył go z myślą o Klientach korporacyjnych korzystających z systemu bankowości internetowej PekaoBIZNES24, których firmowe systemy wewnętrzne powinny współpracować z platformą Banku, w celu zapewnienia wygody i skuteczności zarządzania finansami przedsiębiorstwa.
Udział SIMPLE w programie PekaoREADY ma na celu zapewnienie naszym Klientom szybszego, automatycznego przepływu danych pomiędzy systemami: ERP, finansowo-księgowym (FiK) czy kadrowo-płacowym (HR), a systemem bankowości elektronicznej PekaoBIZNES24. Program integracji systemów ułatwia pracę oraz usprawnia współpracę z kontrahentami i Bankiem.
Integracja SIMPLE.ERP z platformą PekaoREADY ułatwia codzienne funkcjonowanie firmy poprzez:
- usprawnienie obsługi operacyjnej i procesów księgowych - automatyzacja wymiany zleceń pomiędzy systemami ERP/FK/HR i bankowości elektronicznej, automatyczne księgowanie i uzgadnianie wyciągów w systemach ERP/FK/HR
- możliwość eliminacji pomyłek i błędów operacyjnych, powstających w wyniku pracy w różnych aplikacjach, bazach danych czy ręcznego przepisywania informacji z raportów papierowych
- utrzymanie przejrzystości i spójności informacji
- redukcję kosztów- zmniejszenie czasochłonności wykonywanych czynności, redukcję wykorzystywanych materiałów eksploatacyjnych
- szybką i skuteczną pomoc i wsparcie Banku w zakresie: dostosowania informacji pobieranych z Banku do potrzeb firmy (indywidualne kody księgowe transakcji, indywidualne opisy transakcji).