REKLAMACJE
Obszar pozwala na osiągnięcie wymiernych korzyści, do których można między innymi zaliczyć:
- Niższe koszty wdrożenia systemu w zakresie obsługi reklamacji z uwagi na to, że obszar reklamacji jest integralną częścią systemu ERP
- Bezpieczeństwo analizowanych dokumentów, danych i informacji dzięki temu, że dane są dostępne w ramach jednego systemu Informatycznego
- Wzrost wydajności pracy i komunikacji wewnątrz firmy dzięki lepszej kontroli procesów poprzez standaryzację metod pracy
- Obniżenie kosztów dzięki ograniczeniu tworzenia raportów w formie papierowej
- Skrócenie czasu potrzebnego na raportowanie dzięki natychmiastowemu dostępowi do danych, które umożliwiają uzyskanie informacji o ilości prowadzonych reklamacji oraz statusach reklamacji z podziałem na danego producenta i produkt.
- Optymalizacja procesu monitorowania reklamacji dzięki generowanym przypomnieniom i możliwości automatycznego blokowania płatności (po upływie odpowiedniego okresu) dla danego dostawcy wraz z odpowiednim komunikatem
- Możliwość definiowania własnych raportów i analiz
- Zwiększenie efektywności pracowników będących Użytkownikami systemu poprzez poprawę organizacji pracy, redukcję redundantnych działań oraz wzrost kwalifikacji w zakresie znajomości nowoczesnych technologii informatycznych.