SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

REKLAMACJE

Obszar pozwala na osiągnięcie wymiernych korzyści, do których można między innymi zaliczyć:

  • Niższe koszty wdrożenia systemu w zakresie obsługi reklamacji z uwagi na to, że obszar reklamacji jest integralną częścią systemu ERP
  • Bezpieczeństwo analizowanych dokumentów, danych i informacji dzięki temu, że dane są dostępne w ramach jednego systemu Informatycznego
  • Wzrost wydajności pracy i komunikacji wewnątrz firmy dzięki lepszej kontroli procesów poprzez standaryzację metod pracy
  • Obniżenie kosztów dzięki ograniczeniu tworzenia raportów w formie papierowej
  • Skrócenie czasu potrzebnego na raportowanie dzięki natychmiastowemu dostępowi do danych, które umożliwiają uzyskanie informacji o ilości prowadzonych reklamacji oraz statusach reklamacji z podziałem na danego producenta i produkt.
  • Optymalizacja procesu monitorowania reklamacji dzięki generowanym przypomnieniom i możliwości automatycznego blokowania płatności (po upływie odpowiedniego okresu) dla danego dostawcy wraz z odpowiednim komunikatem
  • Możliwość definiowania własnych raportów i analiz
  • Zwiększenie efektywności pracowników będących Użytkownikami systemu poprzez poprawę organizacji pracy, redukcję redundantnych działań oraz wzrost kwalifikacji w zakresie znajomości nowoczesnych technologii informatycznych.