MAJĄTEK TRWAŁY
Obszar ten umożliwia skuteczne wsparcie procesu zarządzania majątkiem trwałym, poprzez pełną kontrolę nad rejestracją wszelkich zmian związanych ze składnikami majątku oraz ich historią. Wykorzystanie narzędzi informatycznych w prowadzeniu ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku trwałego, pozwala na znacznie efektywniejsze zarządzanie tymi składnikami.
SIMPLE.ERP MAJĄTEK TRWAŁY umożliwia kompleksowe kontrolowanie całości majątku trwałego, udostępniając komplet narzędzi służących do zarządzania, organizowania i prowadzenia ewidencji składników majątku.
System pozwala na realizację następujących podstawowych funkcji:
- Przechowywanie informacji o składnikach majątku trwałego,
- Dokonywanie operacji na składnikach majątku (w tym operacji z datą wsteczną),
- Generowanie planów amortyzacji i ich automatyczną modyfikację w wyniku operacji,
-
Ewidencjonowanie remontów i ubezpieczeń majątku trwałego.