CRM W OBROCIE TOWAROWYM
- Optymalizacja kontaktu z klientami poprzez zcentralizowane przechowywanie danych związanych z historycznymi rozmowami,
- Zwiększenie efektywności pracowników działu sprzedaży przez udostępnienie zintegrowanego środowiska do przechowywania danych transakcyjnych (dokumenty) oraz miękkich (historia kontaktów) dotyczących klientów,
- Szybki dostęp do kluczowych informacji o kliencie i wyrobie gotowym/towarze bezpośrednio z poziomu edytowanego dokumentu np. aktualne i prognozowane stany magazynowe, dane finansowe kontrahenta, historia transakcji i kontaktów z klientem,
- Optymalizacja rejestracji ofert dla odbiorców poprzez udostępnienie zaawansowanych mechanizmów wyznaczania cen sprzedaży np. wycena na podstawie TKW z technologii, wycena bazująca na strukturze BOM wyrobu gotowego/towaru, wycena uwzględniająca macierz rabatów i wielość cenników,
- Umożliwia skrócenie czasu przygotowania oferty poprzez dostarczenie mechanizmów ułatwiających wycenę oraz gotowych możliwych do wydruku lub wysyłkę pocztą email wydruków ofert,
- Zwiększenie efektywności rozliczeń z kontrahentami przez zachowanie historii ustaleń i składanych ofert z możliwością przygotowania przekrojowych analiz.