SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

CRM W OBROCIE TOWAROWYM

  • Optymalizacja kontaktu z klientami poprzez zcentralizowane przechowywanie danych związanych z historycznymi rozmowami,
  • Zwiększenie efektywności pracowników działu sprzedaży przez udostępnienie zintegrowanego środowiska do przechowywania danych transakcyjnych (dokumenty) oraz miękkich (historia kontaktów) dotyczących klientów,
  • Szybki dostęp do kluczowych informacji o kliencie i wyrobie gotowym/towarze bezpośrednio z poziomu edytowanego dokumentu np. aktualne i prognozowane stany magazynowe, dane finansowe kontrahenta, historia transakcji i kontaktów z klientem,
  • Optymalizacja rejestracji ofert dla odbiorców poprzez udostępnienie zaawansowanych mechanizmów wyznaczania cen sprzedaży np. wycena na podstawie TKW z technologii, wycena bazująca na strukturze BOM wyrobu gotowego/towaru, wycena uwzględniająca macierz rabatów i wielość cenników,
  • Umożliwia skrócenie czasu przygotowania oferty poprzez dostarczenie mechanizmów ułatwiających wycenę oraz gotowych możliwych do wydruku lub wysyłkę pocztą email wydruków ofert,
  • Zwiększenie efektywności rozliczeń z kontrahentami przez zachowanie historii ustaleń i składanych ofert z możliwością przygotowania przekrojowych analiz.