CRM W OBROCIE TOWAROWYM
SIMPLE.ERP zawiera w sobie zaimplementowany proces CRM umożliwiający obsługę takich procesów jak:
- Obsługę ofert dla odbiorców z możliwością przekształcania zaakceptowanej oferty w zamówienie odbiorcy,
- Przypisywanie procentowego prawdopodobieństwa sprzedaży wynikającego ze statusu oferty,
- Szybki dostęp do najważniejszych informacji o bieżącym zadłużeniu klienta, złożonych zamówieniach i stopniu ich realizacji, zamówionych produktach, wystawionych fakturach, historii sprzedaży,
- Dostęp do informacji o aktualnym i prognozowanym stanie magazynowym, zleceniach produkcyjnych, cennikach sprzedaży i zakupów,
- Informacji o szczegółach rozmów z klientem,
- Obsługę kalkulacji ceny sprzedaży do oferty, które mogą być wyliczane na podstawie zapisanych w systemie,
- Technologii wytworzenia wyrobów gotowych poprzez wyliczenie TKW lub poprzez kompletowanie elementów,
- Składowych oferty występujących w zdefiniowanej strukturze BOM wyrobu gotowego,
- Ewidencję kontaktów z klientem z możliwością rejestracji rodzaju kontaktu, daty kontaktu oraz zapisaniu.