SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

KOMUNIKATOR

KOMUNIKATOR jest integralną częścią systemu SIMPLE.ERP. Przeznaczony jest do wsparcia procesów w obszarach: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Produkcja, Zarządzanie Projektami, Budżetowanie, Oferty i  Sprzedaż, Zakupy, Zamówienia, Logistyka, Magazyny, Zarządzanie Majątkiem, Reklamacje.

Do korzyści wynikających z uruchomienia obszaru, możemy zaliczyć m.in.:

  • Niższe koszty wdrożenia systemu do komunikacji wewnątrz firmy dzięki temu, że funkcja KOMUNIKATORA jest integralną częścią systemu SIMPLE.ERP – nie ma konieczności wysyłania wiadomości poza systemem
  • Bezpieczeństwo przekazywanych dokumentów, danych i informacji
  • Pełna automatyzacja i swoboda przepływu dokumentów
  • Wzrost wydajności pracy i komunikacji wewnątrz firmy dzięki lepszej kontroli procesów poprzez standaryzację metod pracy
  • Możliwość bieżącej kontroli stanu i czasu obiegu dokumentu przez konkretnych użytkowników
  • Obniżenie kosztów dzięki minimalizacji obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie w formie papierowej
  • Natychmiastowy dostęp do danych księgowych, projektowych, produkcyjnych, CRM, sprzedażowych, magazynowych, reklamacyjnych, logistycznych wraz z całą historią o kliencie i towarze
  • Możliwość załączania zeskanowanych dokumentów do dokumentów SIMPLE.ERP
  • Możliwość definiowania procesu obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb
  • Możliwość wykonywania raportów i analiz dzięki wbudowanemu mechanizmowi tworzenia własnych zestawień i raportów
  • Zwiększenie efektywności pracowników będących Użytkownikami systemu poprzez poprawę organizacji pracy, redukcję redundantnych działań oraz wzrost kwalifikacji w zakresie znajomości nowoczesnych technologii informatycznych