KOMUNIKATOR
KOMUNIKATOR jest integralną częścią systemu SIMPLE.ERP. Przeznaczony jest do wsparcia procesów w obszarach: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Produkcja, Zarządzanie Projektami, Budżetowanie, Oferty i Sprzedaż, Zakupy, Zamówienia, Logistyka, Magazyny, Zarządzanie Majątkiem, Reklamacje.
Do korzyści wynikających z uruchomienia obszaru, możemy zaliczyć m.in.:
- Niższe koszty wdrożenia systemu do komunikacji wewnątrz firmy dzięki temu, że funkcja KOMUNIKATORA jest integralną częścią systemu SIMPLE.ERP – nie ma konieczności wysyłania wiadomości poza systemem
- Bezpieczeństwo przekazywanych dokumentów, danych i informacji
- Pełna automatyzacja i swoboda przepływu dokumentów
- Wzrost wydajności pracy i komunikacji wewnątrz firmy dzięki lepszej kontroli procesów poprzez standaryzację metod pracy
- Możliwość bieżącej kontroli stanu i czasu obiegu dokumentu przez konkretnych użytkowników
- Obniżenie kosztów dzięki minimalizacji obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie w formie papierowej
- Natychmiastowy dostęp do danych księgowych, projektowych, produkcyjnych, CRM, sprzedażowych, magazynowych, reklamacyjnych, logistycznych wraz z całą historią o kliencie i towarze
- Możliwość załączania zeskanowanych dokumentów do dokumentów SIMPLE.ERP
- Możliwość definiowania procesu obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb
- Możliwość wykonywania raportów i analiz dzięki wbudowanemu mechanizmowi tworzenia własnych zestawień i raportów
- Zwiększenie efektywności pracowników będących Użytkownikami systemu poprzez poprawę organizacji pracy, redukcję redundantnych działań oraz wzrost kwalifikacji w zakresie znajomości nowoczesnych technologii informatycznych