KOMUNIKATOR
Obszar funkcjonalny KOMUNIKATOR to nowoczesne narzędzie wbudowane w system SIMPLE.ERP, pozwalające na wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych wraz z załącznikami między użytkownikami systemu. Dokument można otworzyć bezpośrednio z wiadomości bez konieczności szukania go w menu systemu.
Wdrożenie obszaru funkcjonalnego KOMUNIKATOR pozwala na:
- Wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych między użytkownikami systemu
- Wysyłanie dokumentów do innych użytkowników np. celem weryfikacji lub akceptacji
- Automatyczne powiadomienia o nowych wiadomościach
- Otwarcie przesłanego dokumentu bezpośrednio z wiadomości
- Integracja z wewnętrznym Obiegem Dokumentów zapewniająca dowolne tworzenie schematów obiegu
- Możliwość wysyłania takich dokumentów jak np.: Faktura zakupowa/kosztowa, Dokument finansowy, Bilans, Oferta handlowa, Zapotrzebowanie dostawy, Projekt, Technologia produkcyjna, Zlecenia, Budżet kosztowy i przychodowy, Wniosek o rezerwację i wiele innych
- Dstęp do danych księgowych, projektowych, produkcyjnych, sprzedażowych, magazynowych, logistycznych wraz z całą historią o kliencie i towarze
- Przechowywanie historii dotyczących wiadomości z możliwością analizy poszczególnych działań
- Integracje z zewnętrznymi systemami pocztowymi w technologii MS.SQL Database Mail, EDI lub Webservices