-
Identyfikacja i ocena najbardziej efektywnych źródeł pozyskiwania klientów,
-
Segmentacja klientów, asortymentu, branż i regionów pod względem rentowności i obrotu – kryteria zysku i płynności, z wykorzystaniem wbudowanych zaawansowanych narzędzi analitycznych, w tym tabel przestawnych i OLAP,
-
Wzrost lojalności klientów, w rezultacie wzrost udziału w zakupach klientów i możliwości poszerzenia asortymentu sprzedaży do klienta,
-
Obniżenie kosztów finansowych poprzez wdrożenie ciągłego monitoringu dyscypliny płatniczej klientów w powiązaniu z funkcjonującym w organizacji systemem finansowo-księgowym,
-
Wyższa trafność w dostosowywaniu oferty do potrzeb klientów, wsparta mechanizmami badań marketingowych i ankietowania,
-
Obniżenie kosztów serwisu, eliminacja incydentów, gromadzenie bazy wiedzy,
-
Odwzorowanie procesów biznesowych firmy za pomocą wbudowanego środowiska deweloperskiego i BPM,
-
Wzrost skuteczności kampanii marketingowych,
-
Sprawiedliwą ocenę przydatności dla organizacji poszczególnych pracowników działu handlowego i serwisu,
-
Zmniejszenie ryzyk wynikających z fluktuacji personelu handlowego,
-
Skrócenie czasu wdrożenia w obowiązki nowozatrudnionych handlowców i obniżenie kosztów szkoleń,
-
Wzrost zadowolenia pracowników i poprawa jakości ich pracy,
-
Usprawnienie procedur systemu zarządzania jakością.
A w rezultacie: poprawa podstawowych wskaźników przedsiębiorstwa: wzrost wartości sprzedaży, zysku i rentowności.