SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

SIMPLE.TRADE - orogramowanie ERP dla firm handlowych

07-01-2013 -

Grupa BONUS - lider kart przedpłaconych w Polsce rekomenduje SIMPLE

Bonus Systems Polska to dynamicznie rozwijająca się Spółka Akcyjna, zajmująca się wprowadzaniem i obsługą nowoczesnych systemów motywacyjnych i premiowych.
Jesteśmy niekwestionowanym liderem pod względem ilości wydanych kart przedpłaconych w Polsce. Dziś możemy pochwalić się setkami tysięcy wydanych kart i liczną grupą klientów, wśród których są największe spółki i instytucje publiczne.”

Zarząd Bonus Systems, chcąc uporządkować realizowane procesy handlowe oraz kontrolować pracę działu handlowego, zdecydował o konieczności wdrożenia systemu klasy CRM.
Proces wyboru odpowiedniego systemu i dostawcy rozpoczęliśmy od weryfikacji rynku pod kątem
zakresu funkcjonalnego dostępnych na polskim rynku rozwiązań CRM oraz doświadczenia dostawców w zakresie realizowanych wdrożeń w branży handlowej
.”
Po długotrwałej analizie wybór padł na firmę SIMPLE S.A., która jest rekomendowanym partnerem Microsoft w zakresie wdrożeń systemu MS Dynamics CRM 2011
oraz posiada doświadczenie w realizacji dużych projektów w firmach działających w sektorze handlowym."

Zrealizowany projekt zapewnił Spółce Bonus Systems Polska wiele korzyści, m.in.:
Wdrożenie systemu CRM pozwoliło na wprowadzenie centralnej, zintegrowanej ze wszystkimi systemami i w pełni zarządzanej bazy klientów. Dzięki niej rozdzielenie potencjału sprzedażowego pomiędzy handlowców zajmuje mi chwilę, a szeroki wachlarz raportów pozwala upewnić się czy któryś z pracowników nie jest przeciążony zbyt dużą liczbą wskazań. Dodatkowo, w standardzie systemu dostępny jest mechanizm, który pozwala na samodzielne tworzenie celów ilościowych lub wartościowych dla wybranych pracowników, zespołów czy też dla całej organizacji. Dzięki integracji z systemem księgowym kontrolowane wartości mogą pochodzić z zamówień, faktur i rozrachunków z kontrahentami.”
Zbudowana w trakcie wdrożenia aplikacja dedykowana konsultantom Call Center w znaczny sposób poprawiła sprzedaż, w tym jakość zbieranych danych i ilość wykonywanych połączeń a także skróciła czas szkolenia nowych pracowników. W połączeniu z modułem marketingu pozwoliło na sprawne prowadzenie okresowych kampanii sprzedażowych, które są filarem naszej działalności. ”

Więcej o korzyściach z wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 …..

Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią referencji.

powrót