SIMPLE.B2B
SIMPLE w Rzeczpospolitej o gwarancji na system ERP.
Jan Mirowski, Zastępca Dyrektora Działu Serwisu w SIMPLE S.A. w materiale Gwarancja na system ERP przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita, omówił kwestie związane z wsparciem technicznym i aktualizacjami, które mają bezpośredni wpływ na prawidłowe działanie wdrożonego systemu ERP.
Coraz więcej firm, nawet z sektora MSP, korzysta z systemów do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resource Planning). Ich wdrożenie to jednak nie wszystko. Trzeba sobie jeszcze zapewnić wsparcie i pomoc w różnych sytuacjach związanych z użytkowaniem, aktualizacją i rozbudową systemu. Dlatego niezmierne ważne jest podpisanie umowy serwisowej z dostawcą. Jest ona dla klienta gwarancją poprawnego działania systemu i pomocy w razie problemów.
„Skuteczny maintenance wymaga dostępu do kodu źródłowego obsługiwanej aplikacji. Bez tego nie da się przeprowadzić aktualizacji oprogramowania ani usunąć części błędów” - mówi Jan Mirowski.