SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

sBIznes - OPROGRAMOWANIE DLA MIKRO I MAŁYCH FIRM

Innowacyjny, intuicyjny oraz prosty w obsłudze program

  • usprawnienie obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy poprzez rejestrację zdarzeń gospodarczych w systemie oraz kontrolowany przez menedżerów do niej  dostęp,
  • bieżąca kontrola stanu finansów i innych parametrów działalności firmy,
  • wbudowane mechanizmy usprawniające nadzór i kontrolę nad należnościami ułatwiające windykację,
  • usprawnienie jakości obsługi klientów oraz zwiększenie efektywności sprzedaży,
  • kontrola dostępu w zamkniętych strefach (np.: hale sportowe pływalnie, lodowiska, wyciągi narciarskie, itp.),
  • obsługa i rozliczanie transakcji otwartych (np.: bary, restauracje, hotele),
  • zarządzanie i nadzór nad wyposażeniem oraz majątkiem obiektu (obsługa narzędziowni),
  • prowadzenie rozliczeń w złotych i w walutach obcych (faktury, kasy, banki, księgowość),
  • wbudowane mechanizmy kontroli i rozliczeń  związanych z wykorzystywaniem samochodów służbowych i prywatnych,
  • przenoszenia danych między dokumentami wykorzystujące technologię drag & drop,
  • krótki czas wdrożenia i intuicyjna obsługa programu,
  • dostosowanie systemu do potrzeb użytkownika poprzez bogaty zestaw parametrów i słowników oraz możliwość dodawania definiowalnych cech obiektów systemu,
  • automatyczne rozliczanie rozrachunków,
  • pełna współpraca z programem Płatnik
  • możliwość załączania plików dodatkowych (np.: zdjęcia, certyfikaty, pisma) do obiektów typu dokumenty, transakcje, indeksy, kontrahenci, itp.,
  • możliwość korzystania z ekranu dotykowego przy np. tzw. szybkiej sprzedaży (np.: systemy POS),
  • wykonywanie kopii zapasowych z poziomu programu,
  • generowanie dowolnych raportów i zestawień,
  • możliwość obsługi wersji wielozakładowych (wielopodmiotowych),
  • współpraca z systemami bankowymi,
  • tworzenie i wysyłanie e-deklaracji z wykorzystaniem e-podpisu,
  • łatwy eksport danych i raportów do plików różnych formatów: np.: txt, pdf, xml lub html,
  • kontrola uprawnień użytkowników,
  • obsługa sekretariatu (dziennik korespondencji), system CRM,
  • przechowywanie historii operacji w systemie,
  • wersje dla Biur Rachunkowych, UKS’ów i innych Stowarzyszeń,
  • możliwość wpływania na rozwój systemu pod kątem własnych potrzeb,
  • system oparty na wydajnej i bezpiecznej bazie danych MS SQL.

Zainteresowała Cię nasza oferta?