SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

praca zdalna StartStop

Zależy Ci na sprawnej i efektywnej pracy zdalnej Twojego zespołu?

Potrzebujesz narzędzia do zdalnej kontroli pracowników?

Szukasz kompleksowego rozwiązania do rejestracji i rozliczania wykonywanych prac?

Sprawdź jak wprowadzić i rozliczać pracę zdalną w Twojej firmie!

STARTSTOP, to:

nowoczesne narzędzie do organizacji pracy zdalnej

bieżący monitoring komputera i prac wykonywanych zdalnie

kontrola rzetelności pracy wykonywanych poza miejscem pracy

 

Szybkie wdrożenie systemu STARTSTOP



Pracownik dostaje dostęp do konta w STARTSTOP
– system jest intuicyjny i wyposażony w materiały instruktażowe.

Pracownik do tej pory wykonujący zadania w biurze, organizuje pracę zdalną:
dodaje zadania planowane i do realizacji.

Pracę organizuje m.in. w projekty i podprojekty. Nadaje priorytety, terminy realizacji, dodaje załączniki .
Uzupełnia Kontrahentów i harmonogramy.

Rozpoczynając realizację zadania klika Start.
Dzięki temu rejestruje rzeczywisty czas, a jednocześnie informuje przełożonego nad czym aktualnie pracuje.

Aktywacja funkcji Start pozwala przełożonemu rozliczyć prace oraz ewentualnie zaplanować kolejne działania.

Manager mający wgląd w listy zadań pracowników jest w stanie zoptymalizować pracę w zespole.
Dostęp do raportów z własnych postępów powoduje, że pracownik staje się efektywniejszy.

Bieżący monitoring prac i ich ewidencja wpływają również pozytywnie na samokontrolę osób pracujących w domu.
Zrealizowane zadania pracownik przenosi do listy zakończonych lub zarchiwizowanych.

STARTSTOP w firmie, to większa efektywność pracy zdalnej.

Wybierz system STARTSTOP!

*
*
*
*