praca zdalna StartStop
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/start-stop_logo.jpg)
Zależy Ci na sprawnej i efektywnej pracy zdalnej Twojego zespołu?
Potrzebujesz narzędzia do zdalnej kontroli pracowników?
Szukasz kompleksowego rozwiązania do rejestracji i rozliczania wykonywanych prac?
Sprawdź jak wprowadzić i rozliczać pracę zdalną w Twojej firmie!
STARTSTOP, to:
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/zespol.png)
nowoczesne narzędzie do organizacji pracy zdalnej
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/rozliczanie.png)
bieżący monitoring komputera i prac wykonywanych zdalnie
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/kontrola.png)
kontrola rzetelności pracy wykonywanych poza miejscem pracy
Szybkie wdrożenie systemu STARTSTOP
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/01-dostep.jpg)
Pracownik dostaje dostęp do konta w STARTSTOP
– system jest intuicyjny i wyposażony w materiały instruktażowe.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/02-lista_zadan.jpg)
Pracownik do tej pory wykonujący zadania w biurze, organizuje pracę zdalną:
dodaje zadania planowane i do realizacji.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/03-organizuje_prace.jpg)
Pracę organizuje m.in. w projekty i podprojekty. Nadaje priorytety, terminy realizacji, dodaje załączniki .
Uzupełnia Kontrahentów i harmonogramy.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/04-start.jpg)
Rozpoczynając realizację zadania klika Start.
Dzięki temu rejestruje rzeczywisty czas, a jednocześnie informuje przełożonego nad czym aktualnie pracuje.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/05-kontrola.jpg)
Aktywacja funkcji Start pozwala przełożonemu rozliczyć prace oraz ewentualnie zaplanować kolejne działania.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/06-planowanie.jpg)
Manager mający wgląd w listy zadań pracowników jest w stanie zoptymalizować pracę w zespole.
Dostęp do raportów z własnych postępów powoduje, że pracownik staje się efektywniejszy.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/07-samokontrola2.jpg)
Bieżący monitoring prac i ich ewidencja wpływają również pozytywnie na samokontrolę osób pracujących w domu.
Zrealizowane zadania pracownik przenosi do listy zakończonych lub zarchiwizowanych.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/punkt_2.png)
STARTSTOP w firmie, to większa efektywność pracy zdalnej.
![](/gfx/simple/userfiles/_public/ikonki/start-stop_logo.jpg)