praca zdalna StartStop
Zależy Ci na sprawnej i efektywnej pracy zdalnej Twojego zespołu?
Potrzebujesz narzędzia do zdalnej kontroli pracowników?
Szukasz kompleksowego rozwiązania do rejestracji i rozliczania wykonywanych prac?
Sprawdź jak wprowadzić i rozliczać pracę zdalną w Twojej firmie!
STARTSTOP, to:
nowoczesne narzędzie do organizacji pracy zdalnej
bieżący monitoring komputera i prac wykonywanych zdalnie
kontrola rzetelności pracy wykonywanych poza miejscem pracy
Szybkie wdrożenie systemu STARTSTOP
Pracownik dostaje dostęp do konta w STARTSTOP
– system jest intuicyjny i wyposażony w materiały instruktażowe.
Pracownik do tej pory wykonujący zadania w biurze, organizuje pracę zdalną:
dodaje zadania planowane i do realizacji.
Pracę organizuje m.in. w projekty i podprojekty. Nadaje priorytety, terminy realizacji, dodaje załączniki .
Uzupełnia Kontrahentów i harmonogramy.
Rozpoczynając realizację zadania klika Start.
Dzięki temu rejestruje rzeczywisty czas, a jednocześnie informuje przełożonego nad czym aktualnie pracuje.
Aktywacja funkcji Start pozwala przełożonemu rozliczyć prace oraz ewentualnie zaplanować kolejne działania.
Manager mający wgląd w listy zadań pracowników jest w stanie zoptymalizować pracę w zespole.
Dostęp do raportów z własnych postępów powoduje, że pracownik staje się efektywniejszy.
Bieżący monitoring prac i ich ewidencja wpływają również pozytywnie na samokontrolę osób pracujących w domu.
Zrealizowane zadania pracownik przenosi do listy zakończonych lub zarchiwizowanych.