Konferencje
29-03-2004 -
SIMPLE S.A. na konferencji "Sprzedaż"
Podczas XI edycji konferencji Sprzedaż zorganizowanej przez Instytut Zarządzania, która odbyła się 11-12 marca br. w Warszawie firma SIMPLE S.A. przedstawiła podczas swojego wystąpienia pt. " Jak zdobyć i utrzymać Klienta - studium przypadku SIMPLE S.A., czyli szewc w butach..." żywą opowieść o wdrażaniu w firmie informatycznej nowoczesnych metod zarządzania sprzedażą.
Prelegenci przedstawili sposoby wykorzystania technologii informatycznych przez firmę, która sama jest dostawcą oprogramowania. Omówili szanse i zagrożenia wykorzystania zewnętrznych firm szkoleniowych oraz dobre i złe strony rewolucyjnych zmian w służbach handlowych restrukturyzowanej firmy.
NULL
powrót
Prelegenci przedstawili sposoby wykorzystania technologii informatycznych przez firmę, która sama jest dostawcą oprogramowania. Omówili szanse i zagrożenia wykorzystania zewnętrznych firm szkoleniowych oraz dobre i złe strony rewolucyjnych zmian w służbach handlowych restrukturyzowanej firmy.