SIMPLE S.A. - nowoczesne systemy ERP, HCM, CRM, BI!

Konferencje Konferencje

06-12-2007 -

SIMPLE najwyższej jakości

W dniu 29.11.2007 we Wrocławiu miała miejsce konferencja z cyklu ISO.SILESIA poświęcona popularyzacji wiedzy na temat norm i standardów jakości ( www.iso.silesia-wroclaw.pl ). Konferencja cieszyła się dużą popularnością gromadząc blisko 230 uczestników reprezentujących podmioty z Dolnego Śląska oraz wybrane grono specjalistów zajmujących się doradztwem, certyfikacją, czy wdrożeniami norm jakości. Wśród prelegentów byli przedstawiciele firm SIMPLE SA, Simple Sp. z o.o. i EQ System, którzy podzielili się z uczestnikami konferencji swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi roli wsparcia nowoczesną technologią informatyczną systemów zarządzania jakością. Z przyjemnością możemy odnotować fakt, że nasze wystąpienia zostały zauważone i wysoko ocenione w Ankiecie pokonferencyjnej.

W dniu 29.11.2007 we Wrocławiu miała miejsce konferencja z cyklu ISO.SILESIA poświęcona popularyzacji wiedzy na temat norm i standardów jakości. Konferencja cieszyła się dużą popularnością gromadząc blisko 230 uczestników reprezentujących podmioty z Dolnego Śląska oraz wybrane grono specjalistów zajmujących się doradztwem, certyfikacją, czy wdrożeniami norm jakości. Wśród prelegentów byli przedstawiciele firm SIMPLE SA, Simple Sp. z o.o. i EQ System, którzy podzielili się z uczestnikami konferencji swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi wzajemnych relacji pomiędzy systemami informatycznymi (ERP, CRM, BPM) a systemami zarządzania jakością.

Silne powiązanie i wzajemne oddziaływanie systemów jakości i systemów informatycznych przedstawiono przytaczając związki historyczne oraz omawiając wybrane funkcjonalności rozwiązań autorstwa SIMPLE, nie przypadkowo zbieżne z procedurami ISO. Nasi przedstawiciele w swoich wystąpieniach konferencyjnych postawili pytanie „Czy można skutecznie wdrożyć wytyczne TQM (Total Quality Management) nie wspierając się systemem informatycznym?”. Najciekawszym panelem dyskusyjnym konferencji w naszej ocenie był „Sąd nad ISO”, gdzie głos zabrali Pełnomocnicy Zarządów ds. Jakości. Można było zauważyć charakterystyczną zbieżność wypowiedzi. Gdy w ocenie Pełnomocnika przeważały pozytywne spostrzeżenia dotyczące wpływu ISO na działalność podmiotu, tam też systemy jakości wsparte były rozwiązaniami informatycznymi. Tam gdzie natomiast pojawiały się opinie o uciążliwej biurokracji związanej z systemem jakości, czy degradacji systemu zarządzania jakością, kultura informatyczna organizacji okazywała się niska.

W drugiej części konferencji nasi prelegenci przybliżyli uczestnikom SIMPLE.CRM/BPM – rozwiązanie do zarządzania procesami biznesowymi, w tym do obsługi procedur norm jakości.

Z przyjemnością możemy odnotować fakt, że nasze wystąpienia zostały zauważone i wysoko ocenione w Ankiecie pokonferencyjnej.

Miłym i tradycyjnym już akcentem konferencji ISO.SILESIA był konkurs kompetencyjny z atrakcyjnymi nagrodami dla uczestników. Także SIMPLE zwiększyło pulę nagród fundując dla zwycięzcy konkursu Analizę Przedwdrożeniową rozwiązania SIMPLE.CRM/BPM. Zwycięzcą został Pan Krzysztof Małas, Menedżer ds. Zarządzania Finansami i Jakością A.R.W. FOCUS z Wrocławia. Serdecznie gratulujemy szerokiej wiedzy.

Po dalsze informacje zapraszamy na stronę www.iso.silesia-wroclaw.pl , gdzie znajdują się Ankiety pokonferencyjne, prezentacje prelegentów z możliwością ich pobrania i foto-galeria. 

powrót