Aktualności
17-11-2002 -
SIMPLE-CRM w branży informatycznej
SIMPLE Dąbrowa Górnicza podpisała umowę z DTK Computer Polska. Kontrakt obejmuje zakup i wdrożenie oprogramowania SIMPLE-CRM oraz licencje dla piętnastu użytkowników. Jest to kolejna, po wdrożeniu CRM w Novell Polska, umowa z firmą z branży IT.
DTK COMPUTER Polska jest bezpośrednim przedstawicielem Advanced Creative Computer Co. Ltd., znanego na świecie jako DTK Computer. Firma jest jednym z największych dostawców sprzętu komputerowego działających na terenie Małopolski i Śląska.
Oba wdrożenia potwierdzają, że rozwiązania wykorzystujące oprogramowanie SIMPLE-CRM, potwierdzają swoją skuteczność także w firmach z branży informatycznej. System sprawdza się doskonale, wszędzie tam gdzie klient jest identyfikowalny, a firma prowadzi zaplanowane działania marketingowe. SIMPLE-CRM nie tylko poprawia procesy relacji z klientem i wpływa na intensyfikacje działań handlowych, ale również poprawia oraz porządkuje komunikację wewnątrz firmy.
Obecnie między SIMPLE, a przedstawicielami największych polskich firm - dostawców rozwiązań internetowych, trwają rozmowy dotyczące współpracy w zakresie opracowania rozwiązań mających na celu budowę relacji z klientami. SIMPLE-CRM poprzez procesowe podejście do zadań dotyczących marketingu, sprzedaży i serwisu może doskonale spełnić wymagania stawiane przez tą branżę.
news list
DTK COMPUTER Polska jest bezpośrednim przedstawicielem Advanced Creative Computer Co. Ltd., znanego na świecie jako DTK Computer. Firma jest jednym z największych dostawców sprzętu komputerowego działających na terenie Małopolski i Śląska.
Oba wdrożenia potwierdzają, że rozwiązania wykorzystujące oprogramowanie SIMPLE-CRM, potwierdzają swoją skuteczność także w firmach z branży informatycznej. System sprawdza się doskonale, wszędzie tam gdzie klient jest identyfikowalny, a firma prowadzi zaplanowane działania marketingowe. SIMPLE-CRM nie tylko poprawia procesy relacji z klientem i wpływa na intensyfikacje działań handlowych, ale również poprawia oraz porządkuje komunikację wewnątrz firmy.
Obecnie między SIMPLE, a przedstawicielami największych polskich firm - dostawców rozwiązań internetowych, trwają rozmowy dotyczące współpracy w zakresie opracowania rozwiązań mających na celu budowę relacji z klientami. SIMPLE-CRM poprzez procesowe podejście do zadań dotyczących marketingu, sprzedaży i serwisu może doskonale spełnić wymagania stawiane przez tą branżę.