Aktualności
SIMPLE Sp. z o.o.: Współpraca z Akademią Techniczno-Humanistyczną z Bielska-Białej
W dniach 07-09.05.2008 w Międzybrodziu Żywieckim miała miejsce II Międzynarodowa Konferencja Naukowa z cyklu „Zarządzanie organizacjami przyszłości”, której przewodni tematem było: Zarządzanie relacjami z klientami – CRM”
Organizatorami i gospodarzami konferencji byli studenci zrzeszeni w kole naukowym Młody Menedżer przy Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku Białej.
Akademia Techniczno-Humanistyczna (http://www.ath.bielsko.pl/ ) jest największą uczelnią techniczną i humanistyczną działającą na terenie Śląska Cieszyńskiego, Żywiecczyzny i Zachodniej Małopolski. Można o niej powiedzieć, że jest kuźnią kadr, przygotowująca absolwentów do pracy w przemyśle maszynowym, włókienniczym, samochodowym oraz kształcącą z specjalistów z zakresu ochrony środowiska, organizacji i zarządzania. W roku 2002 mury uczelni opuścili pierwsi absolwenci kierunku informatyka.

Studenckie Koło Naukowe Młody Menedżer, choć jest najmłodszym kołem powstałym przy ATH, już jest autorem spektakularnych sukcesów. II Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt. „Zarządzanie organizacjami przyszłości” zgromadziła zarówno studentów ATH, jak i gości z Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Częstochowskiej, Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Zilina ze Słowacji.
Przedstawiciele SIMPLE Sp. z o.o. za zaproszenie organizatorów konferencji przeprowadzili dwie prelekcje dotyczące problematyki CRM. W pierwszej przybliżono genezę systemów wspomagających zarządzania relacjami z klientami, zakres funkcjonalności takich rozwiązań oraz case-studies z przeprowadzonych przez Simple Sp. z o.o. wdrożeń. Druga prelekcja dotyczyła wsparcia przez system CRM procesów sprzedaży w relacjach B2B.
Adam Latocha SIMPLE Sp. z o.o.:
Chętnie bierzemy udział w inicjatywach, które zbliżają sferę edukacji i biznesu. Dużą wagę przywiązujemy do współpracy z uczelniami wyższymi. Nie mogliśmy pozostawić bez odpowiedzi zaproszenia od organizatorów tej ciekawej konferencji. Z satysfakcją mogę stwierdzić, że sami także wiele wynieśliśmy ze spotkania ze studentami ATH z Bielska-Białej. Bezpośredni kontakt z przedstawicielami Koła Studenckiego Młody Menedżer, których pomimo młodego wieku charakteryzuje dojrzała już wiedza biznesowa, pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość. Zastosowanie informatyki do wsparcia biznesu w przedsiębiorstwach jest tak skuteczne, jak pozwala na to świadomość kadry menedżerskiej. Jestem przekonany, że przyszli menedżerowie wywodzący się z ATH z pewnością nie będą mieli żadnych problemów z skutecznym zastosowaniem informatyki do wsparcia swoich organizacji.
Tomasz Sobel, Prezes Koła Studenckiego Młody Menedżer:
Ważnym elementem organizowanych przez nas konferencji jest uczestnictwo w nich środowisk biznesowych, najlepiej liderów. Podejście środowisk biznesowych różni się w swym przekazie, od wiedzy, którą zdobywamy na studiach. Jest to wiedza bardzo cenna, ze względu na wysoką użyteczność. Ucieszyła nas decyzja SIMPLE Sp. z o.o. o wsparciu merytorycznym naszej konferencji. Mogę stwierdzić, że prelekcje dotyczące CRM autorstwa SIMPLE wniosły rzeczywiście nowe spojrzenie uczestników konferencji na zarządzanie relacjami z klientami.
Relacja telewizyjna o Konferencji: