Aktualności
SIMPLE.ERP w przedsiębiorstwie komunikacji miejskiej w Gliwicach
Proces wyboru dostawcy systemu ERP został poprzedzony szczegółową analizą potrzeb przedsiębiorstwa, wykonaną przez niezależną firmę doradczą. Końcowy etap wyboru zakładał prezentację rozwiązania przez zakwalifikowanych oferentów, na podstawie przygotowanych scenariuszy obiegu informacji. W ocenie PKM, SIMPLE.ERP okazało się rozwiązaniem najlepiej dostosowanym do potrzeb przedsiębiorstwa pod kątem technologicznym i funkcjonalnym. Zgodnie z polityką spółki, główne cele wdrożeniowe dotyczą obszarów nadzoru nad dystrybucją biletów, rozliczania i optymalizacji kosztów działalności podstawowej i remontowej, optymalizacji stanów magazynowych, nadzoru nad podzespołami (częściami zamiennymi) oraz nadzorowania procesu reklamacji. Wdrożenie realizowane jest przez Simple Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Gliwicach powstało w 1991 r. Od 1997 roku PKM Gliwice działa jako spółka z o.o. Autobusy PKM Gliwice obsługują 44 linie autobusowe, przejeżdżając 40 tys. km dziennie. Przedsiębiorstwo dysponuje własną stacją obsługi pojazdów oraz własną stacją paliw.