Aktualności
26-06-2002 -
E.Leclerc wybrał rozwiązanie SIMPLE S.A.
Dyrekcja sieci handlowej E.Leclerc podjęła decyzję o zakupie oraz wdrożeniu oprogramowania wspierającego procesy zarządzania przedsiębiorstwem firmy SIMPLE S.A. Na mocy podpisanej umowy w 5 z 9 działających na terenie całego kraju sklepów E.Leclerc zostanie zainstalowana najnowocześniejsze wersja znanego od lat na rynku systemu klasy ERP, wspomagającego procesy zarządzania przedsiębiorstwem SIMPLE- SYSTEM V. Prace wdrożeniowe obejmą supermarkety w Warszawie - Usynów, Radomiu, Olsztynie, Wrocławiu oraz Lublinie.
Kontrakt obejmuje sprzedaż licencji na oprogramowanie, wdrożenie systemu oraz opiekę serwisową. Konsultanci SIMPLE S.A. przeprowadzą także szkolenia pracowników E.Leclerc pozwalające wykorzystać im możliwości nowego oprogramowania.
Dyrekcja francuskiej sieci handlowej zdecydowała się na znane i sprawdzone rozwiązanie. Dotychczas z oprogramowania SIMPLE S.A. wspierającego procesy zarządzania - SIMPLE-SYSTEM korzystały supermarkety E.Leclerc z Radomia oraz Olsztyna.
Wdrażane przez SIMPLE S.A. rozwiązanie wspiera procesy zarządzania siecią sklepów E.Leclerc w pełnym zakresie: finansów i księgowości, sprzedaży usług, zarządzania zasobami ludzkimi oraz majątkiem trwałym. Bazuje ono na zintegrowanym systemie SIMPLE-SYSTEM V, obejmując obszary funkcjonalne: SIMPLE-Finanse i Księgowość V, SIMPLE-Obrót Towarowy V oraz SIMPLE-Majątek Trwały V. Dodatkowo wdrożenie obejmuje oprogramowanie do zarządzania personelem SIMPLE-Kadry/Płace SQL. Ponadto funkcjonalność części finansowej rozwiązania rozszerzona zostanie o program Biblioteka Funkcji - FK V umożliwiający tworzenie w popularnym arkuszu kalkulacyjnym Excel wszelkiego rodzaju raportów, zestawień i analiz finansowych.
Wdrażane oprogramowanie pracuje w oparciu o bazę danych MS SQL Server 2000 oraz sieciowy system Microsoft Windows 2000.
Całość rozpoczętego wdrożenia realizowana jest w kilku etapach zgodnie z wcześniej przygotowanym harmonogramem.
powrót
Kontrakt obejmuje sprzedaż licencji na oprogramowanie, wdrożenie systemu oraz opiekę serwisową. Konsultanci SIMPLE S.A. przeprowadzą także szkolenia pracowników E.Leclerc pozwalające wykorzystać im możliwości nowego oprogramowania.
Dyrekcja francuskiej sieci handlowej zdecydowała się na znane i sprawdzone rozwiązanie. Dotychczas z oprogramowania SIMPLE S.A. wspierającego procesy zarządzania - SIMPLE-SYSTEM korzystały supermarkety E.Leclerc z Radomia oraz Olsztyna.
Wdrażane przez SIMPLE S.A. rozwiązanie wspiera procesy zarządzania siecią sklepów E.Leclerc w pełnym zakresie: finansów i księgowości, sprzedaży usług, zarządzania zasobami ludzkimi oraz majątkiem trwałym. Bazuje ono na zintegrowanym systemie SIMPLE-SYSTEM V, obejmując obszary funkcjonalne: SIMPLE-Finanse i Księgowość V, SIMPLE-Obrót Towarowy V oraz SIMPLE-Majątek Trwały V. Dodatkowo wdrożenie obejmuje oprogramowanie do zarządzania personelem SIMPLE-Kadry/Płace SQL. Ponadto funkcjonalność części finansowej rozwiązania rozszerzona zostanie o program Biblioteka Funkcji - FK V umożliwiający tworzenie w popularnym arkuszu kalkulacyjnym Excel wszelkiego rodzaju raportów, zestawień i analiz finansowych.
Wdrażane oprogramowanie pracuje w oparciu o bazę danych MS SQL Server 2000 oraz sieciowy system Microsoft Windows 2000.
Całość rozpoczętego wdrożenia realizowana jest w kilku etapach zgodnie z wcześniej przygotowanym harmonogramem.