Aktualności
12-02-2002 -
Aplikacja SIMPLE-CRM wkracza na salony [Infoflow.pl]
Firma SIMPLE podpisała z firmą Autoryzowany Dealer VOLVO A. Karwala - F.H.U. z Bielska Białej umowę na sprzedaż i wdrożenie aplikacji SIMPLE-CRM. Wdrożenie będzie obejmowało swym zasięgiem obszary marketingu, sprzedaży i serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z pozyskaniem nowych i utrzymaniem aktualnych klientów salonu Volvo. Jest to już drugie, obok salonu Forda wdrożenie aplikacji SIMPLE-CRM u dealera samochodowego. Aplikacja SIMPLE-CRM doskonale spełnia wymagania stawiane przez salony samochodowe, zwłaszcza w zakresie obsługi klienta. Pojęcie bezpieczeństwa jest nierozerwalnie związane z Volvo od samego początku jego istnienia. Dlatego też klienci Volvo słusznie zakładają, że kupując samochód tej marki, wchodzą w posiadanie jednego z najbezpieczniejszych aut na świecie. Bezpieczeństwo klienta salonu samochodowego, to nie tylko jego bezpieczeństwo "za kółkiem". Pojęcie bezpieczeństwa ulega poszerzeniu dzięki wysokiej jakości obsługi klienta, jaką mogą oferować firmy skutecznie wspierane przez SIMPLE-CRM. Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa klienta, wynika np. z troski sprzedawców o terminowe wykonywanie przeglądów, czy usług serwisowych. Dzięki oprogramowaniu CRM, zarządzanie obsługą klienta odbywa się w sprawny i uporządkowany sposób.
powrót